تاکید روسای فدراسیون های ورزشی بر حسن انتخاب رییس جمهوری
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


تاکید روسای فدراسیون های ورزشی بر حسن انتخاب رییس جمهوری

تاکید روسای فدراسیون های ورزشی بر حسن انتخاب رییس جمهوری

 دکتر سجادی : به رای نمایند گان مجلس اعتماد دارم و معتقدم همه آنها انسانهایی فرهیخته و قطعا بهترین تصمیم را در خصوص وزارت ورزش و جوانان خواهند گرفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سید نصرالله سجادی در جمع معاونان ، مدیران و روسای فدراسیونهای ورزشی با بیان اینکه موضوع انتخاب وزیر ورزش و جوانان سیر قانونی خود را طی خواهد کرد اظهار داشت : به رای نمایند گان مجلس اعتماد دارم و معتقدم همه آنها انسانهایی فرهیخته و قطعا بهترین تصمیم را در خصوص وزارت ورزش و جوانان خواهند گرفت وی در ادامه جامعه ورزش را جامعه ای عزتمند توصیف کرد و گفت: همه خاک خورده ورزش هستیم و من روز یکشنبه 19 آبان از عزت این جامعه دفاع خواهم کرد .
دکتر سجادی در این نشست ضمن قدردانی از حضور معاونان ، مدیران و روسای فدراسیونهای ورزشی دراین نشست، تعامل ، وحدت ویکپارچگی خانواده ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود : امیدوارم این اتحاد منجر به انتخاب حضور فرد اصلح دراین جایگاه شود
گفتنی است در این نشست ، تعدادی از روسای فدراسیونهای ورزشی به نمایندگی از حاضران نقطه نظرات خود را بیان وبرحسن انتخاب رییس جمهوری دکتر روحانی در معرفی دکتر سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش وجوانان تاکید کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 54
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 54
بازدید ماه : 160
بازدید کل : 13140503
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7